יצא לכם פעם להרגיש שעשיתם משהו ממש טוב בשביל מישהו, ובמקום להגיד לכם תודה, הוא התנהג אליכם לא יפה? זה בדיוק מה שקרה לשרה. היא ויתרה והכניסה את הגר השפחה שלה הביתה כדי שיהיה לאברהם ילד. אבל ברגע שהגר הבינה שהיא עומדת ללדת, היא התחילה לזלזל בשרה. שרה הרגישה פגועה מאוד ולכן היא פונה לאברהם ואומרת לו חֲמָסִי עָלֶיךָ. המילה חֲמָסִי לא אומרת שמישהו גנב ממנה משהו, אלא מתארת מצב שבו היא סובלת מחוסר כבוד ומהעלבות קטנות. שרה מרגישה שהכאב הזה קשור לאברהם, כי הוא שומע את הגר מדברת אליה לא יפה ופשוט שותק. שרה מזכירה לו שהיא עשתה את הכול למענו, ולכן היא ציפתה שהוא יגן על הכבוד שלה.
כשהגר נכנסת להיריון מהר, היא בטוחה שהיא טובה יותר משרה. שרה מתארת את המצב ואומרת וָאֵקַל בְּעֵינֶיהָ. שרה כל כך אצילה ועדינה, שבמקום להטיח מילים קשות בהגר, היא פשוט אומרת על עצמה שהיא הפכה להיות פחות חשובה בעיני השפחה שלה. מתוך הכאב הגדול שלה, שרה אומרת לאברהם יִשְׁפֹּט ה' בֵּינִי וּבֵינֶיךָ. היא בעצם מבקשת שה' יחליט מי צודק בוויכוח ביניהם ויעמוד לצידה. עם זאת, הפרשנים מלמדים אותנו שכאשר אנחנו כועסים ומבקשים מה' לשפוט מישהו אחר, זה דבר שעלול להביא לתוצאות עצובות גם למי שביקש את המשפט, ולכן חשוב תמיד להיזהר מאוד במילים שאנחנו אומרים.