יצא לכם פעם לפתוח מחברת חדשה ולהחליט שהפעם תכתבו בה הכי יפה ומסודר שאפשר? אחרי שקראנו על הטעויות של אדם הראשון ושל קין, התורה עוצרת לרגע ופותחת מעין דף חדש. המילים זֶה סֵפֶר תּוֹלְדֹת אָדָם פותחות רשימה מסודרת שסופרת ומספרת על הילדים והנכדים של אדם הראשון, מהבן שלו שת ועד נח.
התורה מזכירה לנו שבְּיוֹם בְּרֹא ה' אָדָם, האדם לא נולד כתינוק שמתפתח לאט לאט, אלא הוא נברא על ידי ה' מיד כשהוא בוגר, חכם ושלם לגמרי. בנוסף, התורה חוזרת ומדגישה שבִּדְמוּת ה' עָשָׂה אֹתוֹ. הכוונה היא לא למראה חיצוני, אלא לנשמה הטהורה שלנו וליכולת שלנו לבחור לעשות מעשים טובים. התורה חוזרת על המילים האלה כדי ללמד אותנו מסר חשוב ומשמח: למרות שהיו אנשים שחטאו ועשו טעויות, הנשמה המיוחדת שקיבלנו מה' לעולם לא הולכת לאיבוד. המצב הטבעי והאמיתי של כל בני האדם הוא להיות טהורים וקרובים לה'.