יצא לכם פעם להרגיש שמשימה היא כל כך חשובה, שאתם חייבים לעשות אותה בעצמכם? זה בדיוק מה שהרגיש דוד המלך. הוא מחליט לצאת בעצמו לפקד על המערכה הצבאית השנייה בעבר הירדן. האויבים שלו, הארמים והצבאות שלהם, כבר מתאספים בשדה קרב שטוח ומישורי לקראת המפגש.
דוד יוצא לדרך ומגיע חֵלָאמָה. למה הכוונה במילה הזו? מדובר במקום שנקרא חילם. האות ה' בסוף המילה מסמנת כיוון, כלומר "אל חילם", ממש כמו שאנחנו אומרים "מצרימה" כשאנחנו מתכוונים ללכת אל מצרים. והאות א' שבאמצע המילה נמצאת שם רק כדי להאריך את הצליל כשקוראים אותה. ברגע שדוד מגיע אל חילם, הארמים מסתדרים מולו והקרב מתחיל.