יצא לכם פעם לעבור לחדר חדש או לבית חדש ולסדר אותו מחדש כדי שיהיה בדיוק כמו שאתם אוהבים? זה בדיוק מה שעושה דוד המלך אחרי שהוא כובש את העיר. הוא מחליט להפוך את המצודה למקום המגורים הקבוע שלו ולמרכז המלכות, ולכן נאמר וַיֵּשֶׁב דָּוִד בַּמְּצֻדָה.
כדי לחזק ולבסס את העיר, דוד מתחיל במבצע בנייה גדול. הוא מתחיל לבנות החל ממקום שנקרא הַמִּלּוֹא. מה זה בעצם? זוהי רחבה גדולה ופנויה ליד החומה, שהושארה ריקה בכוונה כדי שכל העם יוכל להתאסף ולהיפגש שם יחד. דוד בונה את הבתים מאותו שטח פתוח והלאה אל תוך החלק הפנימי של העיר, וזה בדיוק הפירוש של המילה וָבָיְתָה, כלומר כלפי פנים. כך הוא גם דואג לעיר חזקה ומיושבת, וגם משאיר מקום מיוחד שבו כולם יכולים להתכנס.