מה קורה למדינה כשהשלטון שלה פשוט מפסיק לעבוד? נסו לחשוב על ממלכה שבה כל המנהיגים מאבדים פתאום את הכוח שלהם. במצב כזה, נשארים האנשים שנקראים חֹרֶיהָ, שהם האצילים והאנשים החשובים ממשפחת המלוכה. למרות שהם עדיין נמצאים שם, המצב כל כך מורכב עד שוְאֵין שָׁם מְלוּכָה יִקְרָאוּ. כלומר, אף אחד מהאצילים האלה כבר לא מעז לקרוא לעצמו מלך או מנהיג, ואין להם שום יכולת לאסוף את העם יחד.
בנוסף לאצילים, יש גם את השרים של המדינה, שעליהם נאמר וְכָל שָׂרֶיהָ יִהְיוּ אָפֶס. יש הבדל מעניין מאוד בין אצילים לשרים. אציל נולד למשפחה מיוחסת, ולכן הוא שומר על החשיבות שלו גם בלי שלטון. אבל שר מקבל את התפקיד שלו רק בזכות העם שהוא מנהיג. ברגע שאין ממלכה ואין על מי לשלוט, השרים מאבדים את כל המשמעות שלהם והופכים לאָפֶס, כלומר לכלום. זה לא אומר שהם נעלמו לגמרי מהעולם, אלא שהם איבדו את כל הכבוד שהיה להם, והם כבר לא יכולים להתנשא או לשלוט על אף אחד.