יצא לכם פעם לסמוך על משהו שחשבתם שהוא הכי חזק בעולם, ולפתע לגלות שהוא לא יכול לעזור לכם בכלל? ככה בדיוק ירגישו האנשים שעובדים לפסלים ולאלילים. כשיגיע הזמן שבו ה׳ יגאל את עם ישראל ויראה לכולם את הכוח האמיתי שלו, עובדי האלילים יחוו אכזבה עמוקה. הם יבינו שהפסלים שלהם חסרי כוח ולא יכולים להציל אותם בשעת צרה.
בגלל זה הם ירגישו שתי תחושות קשות. קודם כל הם בּוֹשׁוּ, כלומר ירגישו אכזבה עמוקה בתוך הלב שלהם, כי הם ציפו שהפסל יעזור להם והוא פשוט לא עשה כלום. בנוסף הם גם נִכְלְמוּ, שזה אומר שהם ירגישו בושה גדולה מכל האנשים שסביבם, שרואים איך הם משפילים את עצמם ומשתחווים לפסל חסר ערך. הבושה הכפולה הזו לא תעבור להם, אלא תישאר איתם לתמיד.
ההשפלה הגדולה ביותר תהיה של חָרָשֵׁי צִירִים. אלו הם האומנים, הפסלים והציירים שמייצרים את הצורות של האלילים. הם יבינו פתאום שכל העבודה שהשקיעו ביצירת הפסלים הייתה לגמרי לחינם.