יצא לכם פעם לחשוב למה בני אדם לפעמים עושים דברים בסתר או בשקט? בדרך כלל זה בגלל שהם פוחדים שמישהו יפריע להם או יעצור אותם. אבל ה' פועל לגמרי אחרת. הוא מודיע על המעשים שלו מראש ובגלוי, כדי להראות לכולם שאין שום כוח בעולם שיכול לעצור בעדו. המטרה שלו היא שכולם, בכל מקום, יכירו אותו וידעו שהוא המלך של העולם.
הידיעה על הגדולה של ה' תתפשט מִמִּזְרַח שֶׁמֶשׁ וּמִמַּעֲרָבָה, כלומר ממזרח למערב. הסיבה שמדובר דווקא על הכיוונים האלה היא ששם נמצאים רוב המקומות שבהם בני אדם גרים. ככה כולם יבינו את ההכרזה כִּי אֶפֶס בִּלְעָדָי אֲנִי ה' וְאֵין עוֹד. המילים האלה מלמדות אותנו שה' הוא השורש היחיד לכל מה שקיים ולכל הטוב שיש. אין שום כוח אחר או רשות נפרדת בעולם שפועלים לבד, הכל מגיע רק ממנו.