קרה לכם פעם שחששתם ממשהו שנראה גדול ומאיים, ובסוף הכל התהפך לטובה בצורה הכי מדהימה שיש? זה בדיוק מה שקרה בירושלים בימי המלך חזקיהו. מלך חזק בשם סנחריב כבש עמים רבים, והביא איתו לירושלים את כל האוצרות והשבויים שלהם. אבל אז ה' עשה נס עצום, צבאו של סנחריב נפל, וכל העושר הזה נשאר אצל עם ישראל.
בין האוצרות האלו היה יְגִיעַ מִצְרַיִם, שזה כל העושר והדברים היפים שהמצרים יצרו בעבודה קשה. היה שם גם וּסְחַר־כּוּשׁ, כלומר הכסף והזהב שהגיעו מהמסחר של ארץ כוש העשירה. יחד איתם הובאו גם וּסְבָאִים אַנְשֵׁי מִדָּה, שהיו חיילים גבוהים וחזקים מאוד מארץ סבא. הנביא מבטיח שכל האנשים והאוצרות האלה עָלַיִךְ יַעֲבֹרוּ וְלָךְ יִהְיוּ, כלומר הם יגיעו לירושלים ויהיו שייכים לעם ישראל.
אותם חיילים של עמים אחרים בַּזִּקִּים יַעֲבֹרוּ, כלומר יובאו כשבויים. מתוך הכנעה, וְאֵלַיִךְ יִשְׁתַּחֲווּ אֵלַיִךְ יִתְפַּלָּלוּ, הם יבקשו ויתחננו בפני המלך חזקיהו שישחרר אותם. כשהם יראו את הנס הגדול שה' עשה, הם יבינו את האמת ויכריזו אַךְ בָּךְ אֵל וְאֵין עוֹד אֶפֶס אֱלֹהִים. הם יודו בקול רם שה' הוא האל האמיתי והיחיד בעולם, ושכל הפסלים של שאר העמים הם פשוט שום דבר.