יצא לכם פעם לחשוב מי היה האדם הראשון שניגן בעולם? הכירו את יובל. הוא היה אָחִיו של יבל, ויש שמסבירים שהם היו תאומים שעבדו יחד. למה בכלל יובל המציא את המוזיקה? יובל שם לב שהכבשים והעזים אוהבים להקשיב לצלילים יפים, ולכן הוא יצר כלי נגינה כדי לעזור לרועי הצאן בעבודתם.
בתורה יובל נקרא אֲבִי, לא מפני שהוא היה אבא רגיל, אלא בגלל שהוא היה הממציא, האמן הראשון והמורה של כל הנגנים והזמרים. כאשר התורה מתארת אותו בתור תֹּפֵשׂ, הכוונה היא לאופן שבו הוא החזיק את הכלים ופרט על המיתרים באצבעותיו בצורה מדויקת ועל פי כללים.
הוא בנה שני סוגים של כלי נגינה: כִּנּוֹר וכן עוּגָב. אלו לא בדיוק הכלים שאנחנו מכירים היום בשמות האלה. הכינור העתיק היה כלי עם מיתרים, והעוגב היה כלי נשיפה שדומה לחליל. לכל כלי היה תפקיד מיוחד. הכינור השמיע צלילים נעימים שעוזרים להירגע ולהירדם, ואילו העוגב השמיע צלילים שמעוררים את המחשבה. רועה הצאן היה צריך את שניהם בזמנים שונים. יובל גילה לעולם שנגינה היא חכמה גדולה ומפוארת. כדי לנגן יפה צריך לעשות חשבון של מידות וזמנים, ולדעת לשלב את הצלילים ממש כמו הקולות המופלאים של השמיים.