תארו לעצמכם שמישהו שאתם אוהבים מודאג מאוד ממשהו שאולי יקרה, ואתם רוצים להרגיע אותו. איך הייתם פונים אליו? למך רואה ששתי הנשים שלו פוחדות מאוד. הן חוששות שהמשפחה תיענש בגלל דברים לא טובים שעשה קין לפני המון שנים. למך רוצה לפייס אותן ולגרום להן להקשיב לו באמת. לכן, הוא פונה אליהן בצורה עדינה ומכובדת. קודם כל הוא קורא להן בשמותיהן ומבקש: עָדָה וְצִלָּה שְׁמַעַן קוֹלִי. לאחר מכן, כדי לתת להן כבוד, הוא לא אומר סתם "נשותיי", אלא פונה אליהן בשם מכובד: נְשֵׁי לֶמֶךְ הַאְזֵנָּה אִמְרָתִי.
כדי להרגיע את הפחד שלהן, למך שואל אותן שאלה שגורמת להן לחשוב: כִּי אִישׁ הָרַגְתִּי לְפִצְעִי וְיֶלֶד לְחַבֻּרָתִי. הוא בעצם אומר להן: האם עשיתי משהו רע? האם פגעתי במישהו שמגיע לי לקבל עונש, כמו פֶּצַע שזו מכה קשה, או אפילו חַבּוּרָה שזו מכה קלה יותר? למך מסביר לנשיו שהוא אדם שלא חטא, ולכן ה' בוודאי ישמור עליו ועל המשפחה שלהם, ואין להן שום סיבה לפחד.