חשבתם פעם איך מנהלים ממלכה גדולה? דוד המלך בחר לעצמו צוות של שרים חשובים שיעזרו לו, גם בהנהגת המדינה וגם בהנהגה הרוחנית. אחד השרים האלה היה איש ששמו נכתב וְשְׂיָא (אך נהוג לקרוא את שמו וּשְׁוָא). התפקיד שלו היה להיות סֹפֵר, כלומר השר שאחראי לרשום ולכתוב את כל החשבונות של הממלכה.
בהנהגה הרוחנית, היו וְצָדוֹק וְאֶבְיָתָר כֹּהֲנִים. איך יכול להיות ששניהם שימשו יחד ככהנים גדולים באותו הזמן? מכיוון שבאותם ימים עדיין לא נבנה בית המקדש, לא היה צורך להכריע ולבחור רק כהן גדול אחד. למרות זאת, הם לא היו שווים לגמרי. צדוק נחשב לכהן העיקרי, ואביתר תפקד כסגן שלו. בעבר אביתר היה הכהן הגדול הבלעדי, אבל בזמן המרד של אבשלום הוא לא הצליח לקבל תשובות מה' דרך האורים והתומים. בגלל זה המעמד שלו ירד והוא הפך לסגן, תפקיד שבו המשיך לשרת עד ימי שלמה המלך.