יצא לכם פעם לעשות טעות ולתכנן תוכנית שלמה וסודית רק כדי שאף אחד לא יגלה אותה? דוד המלך מבין שהוא חייב להסתיר את מה שקרה עם בת שבע. הוא חושש מאוד מבושה, מחילול ה', ואפילו מסכנה שאנשים ימרדו בו. המשפחה של בת שבע הייתה חשובה ומכובדת, ודוד פחד שאם סבא שלה יגלה את האמת, הוא יכעס מאוד.
לכן, דוד חושב על פתרון ושולח הודעה ליואב, שר הצבא שלו, עם פקודה: שלח אלי את אוריה. דוד מעביר את ההודעה דרך יואב, פשוט כי אוריה היה באותו זמן רחוק מהבית ונלחם בשדה הקרב יחד עם יואב והצבא. המטרה הנסתרת של דוד הייתה לגרום לאוריה לחזור מהמלחמה ישר לבית שלו ולאשתו. דוד קיווה שכך כולם בסביבה יחשבו שאוריה הוא זה שקשור לכל מה שקורה עם בת שבע, והסוד של דוד יישאר בטוח. למרות שדוד תכנן הכל בקפידה, התוכנית הזו לא באמת יצאה לפועל, כי בסופו של דבר אוריה בכלל לא הסכים ללכת לנוח בביתו.