נסו לחשוב על מצב שבו מישהו עוזר לכם מכל הלב, אבל דווקא בגלל העזרה הזו קורה לו משהו עצוב. איך הייתם מרגישים? אליהו הנביא נמצא בדיוק במצב כזה. הוא שוהה בבית של אישה אלמנה בתור אורח זמני, ולכן הוא אומר שהוא מתגורר אצלה. האישה הזו עשתה חסד גדול כשהסכימה לארח אותו ולתת לו מקום להיות בו.
לפתע, קורה אסון ובנה של האלמנה הולך לעולמו. אליהו מרגיש כאב עצום ואפילו אשמה, והוא זועק אל ה׳. בזעקה שלו הוא משתמש במילה הגם, ושואל האם ה׳ פגע גם באלמנה. אליהו חושש שאולי בגלל שה׳ כועס עליו, הכעס הזה גלש ופגע גם באישה הטובה שפתחה את דלתה בפניו. קשה לו מאוד לקבל שאישה שעשתה מעשה כל כך טוב, תיפגע בצורה כזו דווקא בגלל שהכניסה אותו לביתה.