חשבתם פעם מה ההבדל בין יצירה של אדם ליצירה של ה'? כשחנה מודה לה' על הנס הגדול שקרה לה, כשסוף סוף נולד לה תינוק, היא מסבירה עד כמה ה' מיוחד. היא פונה לה' ואומרת בִּלְתֶּךָ, כלומר, אין שום דבר בעולם מבלעדיך. ה' הוא לא כמו אדם שבונה משהו ואז עוזב אותו. ה' נמצא איתנו תמיד, נותן חיים לעולם בכל רגע מחדש ומשגיח עלינו מקרוב. בגלל שרק הוא יכול לעזור לנו באמת, ברור שהוא היחיד שראוי ומתאים להתפלל אליו.
בהמשך חנה אומרת וְאֵין צוּר כֵּאלֹהֵינוּ. המילה צוּר מתארת את החוזק העצום של ה'. הוא כל כך חזק ושולט בטבע, שהוא יכול גם לעשות ניסים מופלאים, כמו לאפשר לאישה שלא יכלה ללדת להפוך לאימא. בנוסף, המילה צוּר מזכירה את המילה צייר או יוצר. ה' הוא האומן היחיד שיכול ליצור חיים בתוך חיים, ממש כמו תינוק קטן שנוצר וגדל בתוך הבטן של אמא שלו.