שמתם לב כמה אנחנו משתדלים לכבד אנשים גם אחרי שהם מסיימים את חייהם בעולם? אנחנו דואגים לקבור אותם בצורה ראויה ומכובדת. אבל במקרה של משפחת בעשא, נגזר עליהם עונש קשה של חוסר כבוד מוחלט לאחר המוות. אף אחד מבני המשפחה לא יזכה להיקבר בקבר, אלא הם יישארו חשופים בחוץ.
הנבואה מתארת את העונש לפי המקום שבו הם ימותו: הַמֵּת לְבַעְשָׁא בָּעִיר יֹאכְלוּ הַכְּלָבִים, כלומר, מי שימות בתוך העיר יישאר בחוץ וגופתו תהיה למאכל לכלבי הרחוב. לעומת זאת, וְהַמֵּת לוֹ בַּשָּׂדֶה יֹאכְלוּ עוֹף הַשָּׁמָיִם, מי שימות בשטח הפתוח יישאר חשוף לעופות הדורסים. מדוע יש הבדל בין העיר לשדה? הסיבה היא שבשדות הפתוחים אין כלבים שמסתובבים, ולכן שם עופות השמיים הם אלה שיגיעו אליהם.