קרה לכם פעם שמישהו אמר לכם דברים מעליבים, וכל מה שרציתם זה לענות לו מיד בחזרה? תארו לעצמכם את הנציגים של המלך חזקיהו עומדים מול רבשקה, שר הצבא של אשור, ושומעים אותו מדבר אליהם בזלזול ובחוצפה. למרות שהם יכלו לענות לו ולהגן על הכבוד שלהם, הם בחרו לשתוק. המילה וַיַּחֲרִישׁוּ פירושה פשוט שהם שתקו.
השתיקה הזו הייתה שתיקה מכובדת מאוד, והם עשו זאת בגלל הוראה מפורשת של המלך חזקיהו. המלך אסר עליהם לענות כדי לשמור על הכבוד המלכותי, וכדי שלא יתפתו בטעות להצעות שרבשקה אולי יציע להם. בנוסף, בגלל שחזקיהו לא ידע מראש מה בדיוק רבשקה הולך להגיד, הוא לא יכול היה להדריך את הנציגים שלו איזה מילים בדיוק לענות לו, ולכן ההוראה לשתוק הייתה הדבר ההגיוני והחכם ביותר לעשות באותו רגע.