חשבתם פעם מה מרגיש אדם שנמצא בצרה ופונה למנהיג חשוב כדי לבקש עזרה? האישה בסיפור שלנו מגיעה אל המלך כשהיא מלאת תקווה שהוא ימנע מהמשפחה שלה אסון כבד. היא אומרת כִּי יִשְׁמַע הַמֶּלֶךְ לְהַצִּיל אֶת אֲמָתוֹ מִכַּף הָאִישׁ, כי היא בוטחת בכך שהמלך יקשיב לבקשות שלה, יעשה משפט צדק ויציל את האמה שלו, שזו בעצם היא עצמה, מאותו אדם שמחפש לפגוע בבן שלה.
האישה מסבירה שאם המלך לא יעזור, התוצאה תהיה לְהַשְׁמִיד אֹתִי וְאֶת בְּנִי יַחַד. אבל איך פגיעה בבן קשורה גם לאמא? הכוונה היא שאם הבן יילקח ממנה, האמא תישאר לגמרי לבדה בעולם, ולכן זו פגיעה קשה בשניהם גם יחד. אסון כזה יגרום להם להיעקר ולהיות מגורשים מִנַּחֲלַת אֱלֹהִים, כלומר מהאדמה והחלקה המיוחדת שניתנה להם מאת ה'.