קרה לכם פעם שראיתם מישהו מעמיד פנים שהוא רוצה לעשות את הדבר הנכון, אבל בעצם הוא דואג רק לעצמו? זה בדיוק מה שקורה לאלמנה עצובה שאיבדה את בעלה ובן אחד באסון נורא של מריבה בין אחים. כעת, המשפחה של בעלה מקיפה אותה ודורשת: תְּנִי אֶת מַכֵּה אָחִיו. הם מבקשים שתמסור לידיהם את הבן היחיד שנשאר לה כדי להעניש אותו על כך שפגע בְּנֶפֶשׁ אָחִיו, בחיים של אחיו.
המשפחה מתנהגת כאילו היא פועלת מתוך צער ורצון לעשות משפט צדק, אבל באמת אסור להם לעשות זאת. מכיוון שלא היו עדים לאירוע, אי אפשר לשפוט אותו בבית דין רגיל, והמשפט שלו מסור רק לידי שמיים. בנוסף, אין להם שום זכות חוקית להכריח את האמא לגלות איפה בנה מתחבא.
אם כך, למה הם כל כך מתעקשים? המילים וְנַשְׁמִידָה גַּם אֶת הַיּוֹרֵשׁ חושפות את הסוד שלהם. הם לא פועלים מתוך כאב, אלא מתוך אהבת כסף. הכוונה האמיתית שלהם היא לסלק את הבן היחיד שנשאר כדי שהם יקבלו לעצמם את כל השדות והרכוש של האבא שמת.
האמא מתארת את הצער העמוק שלה במילים וְכִבּוּ אֶת גַּחַלְתִּי אֲשֶׁר נִשְׁאָרָה. הבן שלה הוא כמו גחלת קטנה שעדיין נותנת לה מעט אור וחום בתוך החושך הגדול של חייה. אם המשפחה תצליח בתוכנית האכזרית שלה, התוצאה תהיה לְבִלְתִּי שִׂים לְאִישִׁי שֵׁם וּשְׁאֵרִית. שמו של בעלה יימחק לגמרי מהעולם, לא יישאר ממנו שום זכר, והאדמה שלהם תעבור לאנשים אחרים.