קרה לכם פעם שרציתם להגיד תודה על משהו כל כך מדהים, שפשוט לא מצאתם מספיק מילים כדי לתאר אותו? הלויים עומדים על במה גבוהה ופותחים בתפילה מיוחדת. בהתחלה הם פונים אל העם ואומרים להם קוּמוּ, כלומר קומו בזריזות כדי לברך את ה'. הם מבקשים מהעם לברך את ה' מִן הָעוֹלָם עַד הָעוֹלָם, שזה אומר לתמיד, מתחילת הזמן ועד סופו.
ואז קורה משהו מעניין. הלויים משנים את הכיוון. במקום לדבר אל האנשים, הם מרימים את פניהם למעלה ופונים ישירות אל ה'. הם אומרים לו וִיבָרְכוּ שֵׁם כְּבֹדֶךָ, בני האדם יברכו אותך על האופן שבו אתה מתגלה ופועל בעולם. אבל מיד אחר כך הם מוסיפים שה' הוא וּמְרוֹמַם עַל כָּל בְּרָכָה וּתְהִלָּה. המשמעות היא שה' כל כך גדול ונשגב, שאפילו אם נגיד את כל הברכות והשבחים שבעולם, ואפילו אם המלאכים בעצמם יהללו אותו, זה לעולם לא יספיק כדי לתאר את הגודל האמיתי שלו.