קרה לכם פעם שהייתם צריכים לחכות בסבלנות למשהו ממש חשוב? אחרי שאישה חיכתה שבעה ימים שלמים כדי להיות טהורה לגמרי, היא סוף סוף מוכנה לשלב האחרון. כדי שהיא תוכל להיכנס שוב למקומות קדושים, עליה להביא קורבן. התורה מדגישה שהיא עושה זאת וּבַיּוֹם, כלומר דווקא בשעות האור ולא בלילה. המילה לָהּ מלמדת אותנו שהקורבן הזה חייב להיות מוקדש במיוחד למצב שלה עכשיו, ואם היא שמרה ציפורים מפעם קודמת, היא אינה יכולה להשתמש בהן כעת. היא צריכה להביא שְׁתֵּי תֹרִים אוֹ שְׁנֵי בְּנֵי יוֹנָה, וזה אומר ששתי הציפורים חייבות להיות מאותו הסוג בדיוק, ואי אפשר לערבב ולהביא סוגים שונים.
שימו לב למילה וְהֵבִיאָה. המילה הזו נקראת בתורה בצורה מיוחדת, כשההדגשה היא על סוף המילה. הדבר המיוחד הזה בא ללמד אותנו הלכה מתחשבת מאוד: בדרך כלל צריך להביא את הקורבנות יחד, אבל אם קשה לה להביא את שניהם באותו הזמן, מותר לה להביא אותם בשלבים, קודם קורבן אחד ורק אחר כך את השני. בסוף נאמר וְהֵבִיאָה אוֹתָם אֶל הַכֹּהֵן אֶל פֶּתַח אֹהֶל מוֹעֵד. כדי שהיא תוכל לעמוד בפתח האוהל הקדוש, היא כבר צריכה להיות טהורה. מכאן אנחנו לומדים שהיא הייתה צריכה לטבול במקווה כבר ביום שלפני כן, עוד לפני שקיעת השמש, כדי שכעת היא תהיה מוכנה לגמרי להתקרב אל ה' בלב שמח וטהור.