קרה לכם פעם שעמדתם מול דלת של מקום חדש, והלב שלכם דפק חזק מרוב מתח עד שפחדתם להיכנס? זה בדיוק מה שהרגישו האחים. הם עמדו בפתח הבית וחששו מאוד מה יקרה להם בגלל הכסף שמצאו בשקים שלהם. רק אחרי שמנהל הבית דיבר אליהם יפה והרגיע אותם, הם הסכימו להיכנס בֵּיתָה יוֹסֵף, כלומר אל תוך הבית של יוסף.
ברגע שהם נכנסים, האווירה המתוחה משתנה לגמרי. מנהל הבית מקבל אותם בכבוד גדול ודואג לכל מה שהם צריכים אחרי הדרך הארוכה והמעייפת. הוא נותן להם מים, וַיִּרְחֲצוּ רַגְלֵיהֶם בתוך הבית כדי שיוכלו להתרענן. בנוסף, הוא נותן מִסְפּוֹא, שהוא אוכל לבהמות, לחמורים שלהם. המארח דואג להאכיל את החמורים עוד לפני שהאחים עצמם אוכלים, פשוט מפני שהאחים היו צריכים להמתין עד שיוסף יגיע כדי להתחיל בסעודה, בעוד שהחמורים הרעבים יכלו לאכול מיד.