תארו לעצמכם מלך שניצח בכל המלחמות שלו והביס את כל האויבים. מה לדעתכם הוא מרגיש? אולי הוא חושב שהוא הכי חזק בעולם? דוד המלך בוחר בדרך אחרת לגמרי. אחרי כל הניצחונות שלו, הוא מסתכל סביב ומכריז שאין שום כוח בעולם חוץ מכוחו של ה'.
דוד שואל כִּי מִי אֵל, וזו בעצם דרך לומר שאין שום כוח שיכול לעמוד נגד ה' או להפריע לו לקיים את ההבטחות שלו. אין שום בורא בעולם מלבדו. דוד משתמש במילה מִבַּלְעֲדֵי, שהפירוש שלה הוא פשוט "חוץ מ-". בנוסף, הוא קורא לה' צוּר, כלומר סלע חזק וענק שמשמש כמבצר ומגן שאי אפשר לשבור. כאשר דוד מנצח בעזרת ה', כל העמים האחרים, שעד עכשיו סמכו על פסלים ואלילים, מבינים פתאום שהם טעו. הם רואים שהאמונות שלהם היו שקר, ומודים שיש רק אל אחד אמיתי והוא ה'.