קרה לכם פעם שעברתם תקופה ממש עצובה או שעשיתם טעות, ואז הצלחתם לתקן, להשלים ולהרגיש איך מתחילים דף חדש ונקי? זה בדיוק מה שקורה עכשיו לדוד ולבת שבע. אחרי שהם עברו זמן קשה מאוד ואיבדו את התינוק הראשון שלהם, דוד מנסה לעודד אותה. וַיְנַחֵם דָּוִד אֵת בַּת שֶׁבַע מלמד אותנו שדוד הרגיע אותה והבטיח לה שהבן הבא שייוולד להם הוא זה שיהיה המלך אחריו. התורה קוראת לה עכשיו אִשְׁתּוֹ, כדי להדגיש שכעת היא מוכרת באופן מלא ורשמי כאשתו של דוד.
כאשר בת שבע יולדת תינוק חדש, נבחר לו שם מיוחד מאוד. וַתִּקְרָא אֶת שְׁמוֹ שְׁלֹמֹה, שם שמגיע מהמילה שלום. השם הזה מסמל שסוף סוף הגיעו שלווה ושקט אחרי כל הכאב שהם עברו, ובעיקר שנעשה שלום אמיתי בין דוד לבין ה'. הפירוש מסתיים במילים המרגשות וַה' אֲהֵבוֹ, שמראות לנו שה' סלח להם, עטף אותם ברחמים, ואהב את הילד החדש כבר מהרגע הראשון.