יצא לכם לראות פעם חקלאים שאוספים יבול מהשדה? בדרך כלל, אחרי שהם מסיימים, תמיד נשארים קצת פירות על העצים או על האדמה. הנביא משתמש בדוגמה של בוצרים, שהם האנשים שקוטפים את ענבי הגפן. כשהם עובדים, הם תמיד משאירים אחריהם עוללות, שזה אומר ענבים קטנים, בודדים ופחות טובים. לאחר מכן, הנביא נותן דוגמה נוספת של גנבים שפועלים בחושך. גנב רגיל לוקח רק דים, כלומר רק את הכמות שמספיקה לו, והוא לא טורח להרוס את מה שהוא לא צריך או לא מצליח למצוא בלילה.
אבל הנבואה מסבירה שהעונש של ארץ אדום יהיה שונה לחלוטין. האויבים שיגיעו לשם לא ישאירו שום דבר מאחור. הם יתקפו גם בגלוי כמו קוטפי הענבים וגם בסתר כמו הגנבים, ויחפשו בכל מקום עד שייקחו את הכל, בלי להשאיר אפילו שארית קטנה.