קרה לכם פעם שראיתם מישהו שהציק לאחרים, ובסוף נאלץ לקחת אחריות על המעשים שלו? תקופה ארוכה ה' השתמש בממלכת בבל כדי להעניש עמים אחרים שעבדו עבודה זרה. אבל עכשיו, אחרי שהם סיימו את התפקיד הזה, הגיע התור שלהם לשאת בתוצאות על המעשים שלהם. ה' אומר וְשִׁלַּמְתִּי, כלומר הוא מבטיח לשלם לבבל בחזרה ולתת להם את העונש שמגיע להם על כל הרע שעשו לעם ישראל בירושלים.
ההבטחה הזו לא תקרה בסתר. המילה לְעֵינֵיכֶם מסבירה שהכל יקרה לגמרי בגלוי. בני ישראל שנמצאים בגלות בבבל יזכו לראות ממש במו עיניהם איך הממלכה הגדולה הזו נופלת. בדרך כלל, כדי לזכות לראות את האויב מקבל את עונשו, אדם צריך להיות צדיק מאוד ולהיות ראוי לכך. אבל כאן ההבטחה מסתיימת במילים נְאֻם ה'. זה אומר שהעונש הזה מגיע ישירות מהכוח של ה', ולכן עם ישראל יזכה לראות אותו קורה, גם אם אין לו זכויות מיוחדות משלו.