יצא לכם פעם לראות מישהו שמנסה לבקש עזרה ממשהו שלא באמת יכול לעזור לו? העם של מואב היה רגיל להתפלל ולהקריב קרבנות לאלילים שלו. אבל עכשיו, כשמגיע על מואב אסון גדול, ה׳ מודיע שהוא יפסיק לגמרי את כל העבודה הזרה שלהם.
הוא אומר שלא יישאר שם מַעֲלֶה בָמָה, כלומר, לא יהיה יותר מי שיעלה בהמות לקרבן על המזבח. ולמה בעצם? כי תושבי מואב יהיו כל כך עצובים ועסוקים בצער על מה שקרה לארץ שלהם, עד שלא יישאר שם אף אחד שיוכל להקריב קרבנות. בעבר הם היו רגילים לרוץ למקדשים שלהם מתוך מצוקה בכל פעם שהיו בצרה, אבל עכשיו, בגלל שה׳ הפסיק את העבודה הזרה לחלוטין, הם פשוט לא יוכלו לעשות זאת יותר.