יצא לכם פעם להשלים עם חבר אחרי ריב קטן? איך הראיתם לו שאתם שוב חברים? אולי לחצתם ידיים או שיחקתם יחד. כשיעקב ולבן מחליטים לעשות הסכם שלום, הם עושים כמה פעולות מיוחדות כדי להראות שהם באמת מתכוונים לזה. יעקב פונה לבנים שלו וקורא להם לְאֶחָיו. למה הוא קורא להם אחים? מתוך כבוד. הוא רצה להראות להם שהם גיבורים וצדיקים כמוהו, שעומדים לצידו בכל צרה.
יעקב מבקש מהם לִקְטוּ אֲבָנִים. המילה "לקטו" מתאימה לאבנים קטנות, אבל מיד אחר כך התורה אומרת וַיִּקְחוּ אֲבָנִים, שזה אומר שהם סחבו אבנים גדולות וכבדות. הסיבה להבדל הזה היא שיעקב היה כל כך חזק, שבעיניו האבנים האלו נראו קלות וקטנות. מכל האבנים שהם אספו הם יצרו גָּל, שזו ערימה גדולה של אבנים שגלגלו אותן למקום אחד. הערימה הזו שימשה כסימן בולט בשטח להסכם השלום שלהם.
לסיום, התורה מספרת וַיֹּאכְלוּ שָׁם עַל הַגָּל. הם התיישבו לאכול יחד ליד ערימת האבנים. הם לא אכלו רק כי הבטן שלהם קרקרה, אלא כי אכילה משותפת היא סמל עתיק ומוכר של חברות ואהבה. כשאנשים יושבים לאכול יחד מאותו הלחם, הם מראים לכולם שהכעס נעלם, ומעכשיו יש ביניהם ביטחון ושלום אמיתי.