שמתם לב פעם שכשאתם מספרים סיפור למישהו, אתם לפעמים משנים קצת את המילים כדי שזה יתאים בדיוק למי שמקשיב לכם? זה בדיוק מה שעושה אליעזר כשהוא יושב עם המשפחה של רבקה ומספר להם על מה שקרה ליד הבאר.
אליעזר משנה שני דברים קטנים אבל מעניינים בסיפור שלו. כשהוא מצטט את רבקה שאמרה לו שתה, הוא מדלג על המילה "אדוני" שהיא אמרה לו במציאות. הוא עושה את זה מתוך נימוס וכבוד למשפחה שלה, כדי לא להישמע חשוב מדי. שינוי נוסף קורה כשאליעזר אומר וגם גמליך אשקה. כשרבקה פגשה אותו היא אמרה שהיא רק תשאב מים, כי באותו רגע היא עוד לא ידעה אם הגמלים בכלל ירצו לשתות. אבל עכשיו, כשהכל כבר קרה והגמלים באמת שתו, אליעזר פשוט מתאר את התוצאה הסופית, ולכן הוא משתמש במילה אשקה.